2011-06-25
 23:51:31

Träffat Jenny och söta Julia:)

Träffat Jenny och hennes dotter Julia för ett tag sen i skinnskatteberg, var ut en liten sväng var jätte trevligt förutom att man fick fightas med alla jädra knott och mygg, och det gillas verkligen inte!:/ allergisk så dom låter inte mig vara.. Men en kämpe som man är så står man ut;), nu är jag och älskling i Fagersta hos mina föräldrar<3 Jenny var så snäll och skrev på hennes blogg att hennes läsare skulle läsa min blogg så ni som läser min kan ju kika in på hennes:) riktigt duktig är hon och skriva och lägga in bilder, besök hennes blogg som är marsbarneet.blogg.se :)<3


Malin

Fin blogg :)

<3



PUBLICERAT: 2011-06-26, 12:28:12 | URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: