2011-11-21
 09:41:22

väldigt länge sen...

Nu var det väldigt länge sen jag bloggade faktiskt, men har haft fullt upp med massa annat och har varken haft tid lust eller ork nu när jag har varit/är fortfarande lite sjuk ännu... Mitt lillhjärta är lite förkyld oxå,stackare:(<3 i Fredags var vi bara hemma för var inge pigg alls. I Lördags så skulle vi fira Emils syskon Matilda och Oskar eftersom dom fyllde år igår. Hela 16 år blev dom, Grattis !:) Så vi träffade släkten osv.. Var även till Emils familj igår också eftersom Emils farmor och låtsas farfar och resten på den släkten ville träffa oss och Theodor:), Matilda tog även hand om Theodor en liten stund medans vi var till Garaget och flyttade bilen som inte skulle stå kvar där och så. Sen åkte vi hem till Fagersta igen. Så blev en heldag i Skinnskatteberg, idag efter att Emil har slutat jobbet ska vi nog fara till Västerås:), blir och kolla lite kläder samt att kolla efter en gunga till Theo, eftersom han har magknip och är lite ledsen ibland, så vore det bra och ha en sån gunga som han blir lugn av :) Nej nu ska jag ta och göra nått roligt en liten stund om jag orkar, är fortfarande trött efter att fått varit vaken en stund med lillen, men han sover sen en timme tillbaka... så ska väll passa på och städa mitt rum. Puss och kram!

Theodor några dagar gammal


Malin

Ååh så himla söt han är :) precis som sin mor och far!


Lina

Har just nu frågestund på min blogg och den avslutas den 20 Januari. Fråga på! :)



http://wordsoflina.blogg.se/2012/january/fragestund.html



PUBLICERAT: 2012-01-08, 23:15:38 | URL: http://wordsoflina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: