2011-10-26
 10:27:08

11 dagar kvar till beräknat!

11 Dagar kvar till beräknat.. känns som en evighet och så som det känns nu så känns det som att jag kommer gå över tiden.. suck! Liksom vissa dagar har jag så jävla ont både dag och natt och bra länge om dagarna,känns liksom som att nått är pågång men sen så slutar det bara.. orkar inte! Vill ha min bebis nu.. :) Men han verkar trivas i magen.. hjärtat mitt<3 Igår beställde jag även 3 grejer från Ginatricot. En tröja som heter Jenny long top Röd, Jenny long top rosa och sen ett par Thermo leggings svarta!:) får se om det kommer idag:) Igår bjöd älskling mig på mat.. så vi var iväg med Nathalie, Eric och deras barn Ebba.. Sen hem en snabbis till dom på fika efteråt. Nu ska jag snart ta och gå med hunden:) Puss och kram!

thermo leggings svarta jenny long top röd  jenny long top rosa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: