2011-10-25
 10:19:45

25e oktober 2011

Ännu en ny dag och ingen bebis ännu :( , Inatt kom det även ännu mer slem..suck hur mycket ska det komma igentligen ? imorse vakna jag av att jag hade så jävla ont.. gick ner vid kl 5 för att kissa. Kunde knappt gå för kändes som huvudet tröck på och ville ut, magen var som en fullpumpad fotboll.. och kändes som jag fick flera yxor i ryggen.. undra om det är början till riktiga värkar? stod och stampa i golvet och lutade mig mot bänken för att det gjorde ont.. men smärtan stod jag ut. Tog iallafall en alvedon så att jag skulle kunna få sova lite till, nu har jag ont i magen då och då, men känner inte lika starkt som jag gjorde imorse..så är nog bara falsk alarm=/ Nej nu ska jag kolla lite på tv. Sen får vi se vad jag och emil ska göra:) Puss och kram!


nathalie

En förvärk. Hoppas han kommer snart!!!!!!!! :D



PUBLICERAT: 2011-10-25, 10:52:16 | URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/
Jeanette

Härligt, nu är det nog inte så långt borta får vi hoppas, spännande! :)



PUBLICERAT: 2011-10-25, 17:39:32 | URL: http://jeanettefallstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: