2011-10-03
 12:13:20

3 Oktober 2011

Hejsan alla, förlåt för dålig uppdatering men har inte mått så bra... har varit in på förlossningen i Fredags på koll eftersom slemproppen har gått, dom mätte även bebisen och kolla vikten.. inget jag tänker säga här hur mycke det var för det ska ni ju få gissa till förlossningen:), doktorn ville även att jag skulle komma tillbaka på koll dagen efter eftersom min livmodertapp var 3 cm bara.. så vi fick en tid på Lördagen kl 9. När vi väl kom dit så kollade dom hur starka mina sammandragningar var, men dom var inte tillräckligt starka, sen fick jag träffa en till doktor, inte samma som dagen innan men endå, hon sa att han förra hade varit väldigt noga med allt, så hon kände på livmodertappen och den var fortfarande 3 cm men hon kände huvudet på honom.. så hon sa att det kan handla om några dagar innan förlossningen startar eller nån vecka.. eftersom jag har förvärkar osv och för att huvudet var så långt ner, men ännu har jag inte fått nån bebis ännu:( han bara jävlas med mig.. var även på rally igår, var faktiskt kul bara jävla knottjävlar man skulle vilja döda,haha! Nej nu ska jag städa mitt rum lite mer. Puss hej!


alexandra

åh va kul, då kanske bebis är här snart malin! :) & emil förstårs!



PUBLICERAT: 2011-10-03, 23:40:54 | URL: http://alexandraschonbeck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: