2011-10-28
 11:11:03

9 dagar kvar<3

9 Dagar kvar tills du är beräknad våran lilla skatt, längtan är enorm! Vill bara ha dig i min famn istället för i magen, känns som det kommer dröja några dagar innan jag får hålla dig för första gången. Har inte direkt så mycket känningar än lite magont,ryggont och så. Var till Barnmorskan igår också.. gick jätte bra. :) Fick en tid den 3 November igen om jag inte hunnit åkt in innan dess. Men det hoppas jag att jag har gjort :), Men bara för det så kommer jag väll få gå till barnmorskan då också. Nej men nu ska jag ta och göra någonting.. Puss och kram!

Bebis v.39(38+0)
Nu får du ta och komma ut lillkillen:)<3


nathalie

Tur att han har stannat i magen så här länge och lagt på sig :)



PUBLICERAT: 2011-10-28, 12:53:08 | URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/
Gina

Hallå Malin!

Jag håller med Nathalie, försök och se det positivt att lillkotten vill vara kvar i magen. Ju större han är desto bättre klarar han sej mot en massa baciller och så. Vi väntar och längar oxå här i Sundet. Kram Gina


alexandra

Grattis Malin&Emil till eran lilla kille! Äntligen har ni han hos er :) stort lycka till nu och många fina bilder vill vi se på bloggen såklart! <3



PUBLICERAT: 2011-10-31, 18:48:22 | URL: http://alexandraschonbeck.blogg.se/
Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Åh förstår det som att han kommit! Väntar spänt på uppdatering!



Har även lite barnkläder tillsalu om du skulle vilja ha något :)



PUBLICERAT: 2011-11-09, 14:59:54 | URL: http://justababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: