2011-10-05
 08:58:48

Ännu en tidig morgon=/

Hejsan.. Ännu en tidig morgon jag vaknar av att jag har ont, haft ont typ konstant hela natten samt att jag fått vart och kissat varannan jävla timme:p, börjar bli trött på det nu så kan inte dom riktiga värkarna ta och sätta igång istället så slipper man gå och ha förvärkar som tröttar ut en.. Och Alvedon hjälper ju inte mot smärtan heller:/, Igår var vi även ner till Eric, Nathalie och söt Ebba:) var jätte trevligt och får tacka för ännu en rolig kväll:) lär göras om snart igen:), nej undra om jag ska ta och försöka sova igen är sjukt trött, så får se om magen tillåter mig och sova..


I Måndags gick jag även in i vecka 36 enligt rutinultraljudet.. och idag går jag in i vecka 37 enligt tittut i stockholm:) Inte långt kvar nu men känns som en evighet :/<3

våran vackra lilla kille!<3

bebis vecka 35:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: