2011-10-10
 13:15:06

DÅLIG UPPDATERING

Kan säga att det har varit jävligt dåligt uppdaterat här, men har inte orkat och har inte haft så mycket annat och göra..:) I Torsdags så var jag och älskling med Eric, Nathalie och Ebba till Erikslunds shopping centrum för och kika lite i affärer :) blev lite shopping iallafall men inte direkt nått till mig.. Blev nya jeans, och två t-shirtar till älskling och sen hittade jag lite mer saker till våran lilla kille som jag hoppas ska komma snart! Han tycker om och jävlas med mamma iallafall. Vet att Slemmis har gått, men hur mycket som har gått osv har jag ingen aning om.. alltid när det kommit slem så har jag fått förvärkar så det heter duga. sen håller det i sig i några timmar och sen så slutar det. har bara lite ont i magen då och då.. Men vill att mina förvärkar ska starta på riktigt nu så att jag kan få ha min bebis i famnen snart !:) Får även säga Grattis till Denise Wallin som har fått en sån fin liten kille den 6 oktober om jag har rätt? som ska heta Neo:), riktigt vacker är han iallafall!:)<3 I Helgen så har vi umgåtts med Eric,Nathalie och Ebba.. har varit riktigt kul.. har alltid roligt i erat sällskap:), Har även varit till Skinnskatteberg och hälsat på älsklings familj:)<3Just nu håller jag på och städar,tvättar och allt som jag gjort sen imorse.. tråkigt att vara själv men Kiwi skulle komma över på besök:) så nu ska jag ner och hänga upp tvätten.. Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: