2011-10-27
 10:34:56

Godmorgon:)

EN evig väntan efter våran pojke kan ja verkligen säga att det är..önskar bara allt kunde starta så han kan vara här vid oss istället för i magen, även fast det med är mysigt men börjar bli lite jobbigt nu och vänta.. Men är som sagt 9 dagar kvar till beräknat.. trodde verkligen inte att jag skulle gå såhär länge, inte som det har känts på kroppen och eftersom jag fått åkt in och ut.. Men det är endå bra för då har han hunnit lagt på sig ännu mer..:) Idag är det även BM besök som gäller kl 14:00, får se vad hon säger..:) hoppas bara allt är bra! Nej nu ska jag nog snart ta och städa mitt rum lite.. =) Puss och kram!

Bebis v.39(38+0)
En bild jag tog i Måndags V.39(38+0) :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: