2011-10-13
 12:18:46

Snart är det halloween, men endå ett tag kvar..

Snart är det Halloween, men endå är det ett tag kvar men blev så sugen på och göra halloween cupcakes. Men hittar fan inga bra sidor med bra recept och så på just Halloween cupcakes. Sen vill jag även att min bebis ska komma ut snart, ser att alla andra får sina bebisar och det är jag jätte glad över men blir bara och längta ännu mer efter min pojke :) Har ju känningar som kommer och går men ingenting mer =/, Vi umgicks även med Nathalie,Eric och Ebba i Tisdags.. Jag och Nathalie passade på och beställde namnnappar:) men dom kan inte våran kille ha förns han är 3 månader. Hittar ju ingen sida med namnnappar som är den modellen jag vill ha för just 0-6 månader eller så.. så det fick bli så:) Men nu ska jag försöka leta recept på fräna kakor, och sen även kolla vad för mer body och pyjamas jag ska ha med i BB-väskan. Puss och kram!

                                halloween cupcakes


Disa

Coola,men skulle jätte,jätte gärna vilja ha receptet för ska oxå snart baka kackor till halloween,och har letat men det är jätte fina bilder på fina halloween kackor men typ ingenstans recept. 👻🎃
Kram



PUBLICERAT: 2014-10-21, 19:46:58 | URL: http://disacarlsson.horseworld.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: