2011-09-28
 18:11:58

28e September 2011

Idag har vi haft fullt upp jag och älskling.. vaknade tidigt imorse, skulle till Avesta och besikta Emils bil, gick igenom med nå ynka små fel, åkte till Fagersta var hemma en stund sen åkte vi ner till stan med Mamma och Janne(pappas bror) för att handla. Men vi tog egen bil eftersom vi skulle till barnmorskan vid klockan 3. Allt såg bättre ut med våran kille emot förra gången iallafall så det är jag väldigt glad över, nu låg han mellan underkurvan och normalkurvan och det är ju bättre än underkurvan iallafall. Han hade även fixerat sig=), hade gått upp 1 kilo sen förra gången, och magmåttet låg på 31..:) Och jag är enligt RUL(rutinultraljudet) 34 fullgångna veckor(35 veckor) men enligt mitt sista UL på Tittut så är jag i vecka 36:) så hoppas bebis snart är redo för att titta ut, mamma och pappa längtar så mycket efter dig<3

våran vackra lilla kille!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: