2011-09-08
 15:32:09

dessa godsaker tycker jag ska säga hej till min garderob!:)

Dessa små godsaker tycker jag ska säga hej till min garderob nu inom några dagar! :), är så sugen på och köpa dessa plagg:) blir säkert nå mer när jag väl är i Västerås!:) Så ska be min kära pojkvän och åka iväg med mig någon dag här framöver eller om jag tar en tur till Västerås med någon annan, för så att säga Emil hatar och gå med mig i affärer eftersom man typ är en sån person som ska kolla på varenda plagg typ, haha:) Dessa kläder finns vid Gina Tricot och dom ska bli mina!

sanna cardigan gina tricot  sanna cardigan gina tricot lena knitted cardigan gina tricot 
jenny long top gina tricotjenny long top gina tricot fredrika top gina tricot hanneli leggings gina tricot


Millah - väntar första barnet ♥

Vilka fina plagg :) Kram // Millah



PUBLICERAT: 2011-09-15, 18:44:24 | URL: http://millahoman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: