2011-09-26
 10:51:03

förlåt för dålig uppdatering..

Hejsan alla, förlåt för dålig uppdatering, internet har inte varit på min sida ännu engång! så Emil ringde till Telia men det var inge fel på vårat internet som dom kunde se, men dom sa åt oss att byta Router.. så mamma köpte ny när dom var till Västerås, så nu fungerar det äntligen:) För oss har det inte hänt så mycket på det senaste dagarna, Emil har hållt på med sin bil som äntligen fungerar:) I Lördags så umgicks vi med Eric,Nathalie och deras dotter Ebba :) Vi drog till Norberg för att se vad som hände där, skulle tydligen vara bilträff.. var där ett litet tag sen drog vi oss mot Fagersta, åkte runt lite sen drog vi hem och sov .. Tackar för en trevlig kväll!:) Snart går jag äntligen in i vecka 36! jag bara längtar tills våran lillkille kommer..<3 Har precis ätit frukost och ska väll snart klä på mig och gå ut och gå med hunden eftersom mamma har jobbat natt. men det är alltid kul och få en liten promenad:) Sen är jag så sugen på och köpa nå nya kläder och sen har jag hittat ett par skitsöta velourbyxor i turkos/ljusblått som jag vill köpa till bebis, så jävla söta!:) Så när vi äntligen har en bil så ska jag tvinga med mig älskling till Erikslunds nya shoppingcentrum.. har inte varit dit förutom när dom hade Ikea och City Gross.. Nej nu ska jag dra härifrån och göra något annat.. Puss och Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: