2011-09-08
 13:06:10

Hårfärgningsdags!:)

Är fortfarande helt genomförkyld och hostar som fan, känner mig som en död jävla människa hatar och vara sjuk!=/, så nu håller jag på och fördriver tiden med att färga mitt hår, har precis haft i en hårfärg som är ganska ny som heter Casting Créme gloss nummer 515 Djup chokladbrun. Så får vi se sen hur det blev :) hoppas det blir bra iallafall! Saknar min älskling så himla mycket, jobbigt och vara utan han när man inte mår bra,speciellt när man är helt själv hemma, själv och själv är jag väll inte har ju alla katterna och hunden iallafall och såklart våran lilla kille i magen=) Men det är inte många timmar kvar innan älskling kommer hem!:) Jag älskar er så oändligt mycket!<3

                                             casting créme gloss nr 515



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: