2011-09-22
 07:16:34

Idag blir jag 20 år:)

Idag blir jag äntligen 20 år, och min tvillingsyster såklart :), Vi har redan firat oss för några dagar sen pågrund av att mamma inte kunde fira oss idag för att hon ska iväg och jobba, jag är redan vaken och kan inte somna om.. Ska försöka hitta nån klippning som ja vill klippa idag, kanske blir den jag lägger upp här, iallafall nått liknande.. Men vet inte om ja just kan färga den färgen nu med tanke på att jag är gravid så vet inte hur resultatet skulle bli.. men det återstår och se hur jag ska färga osv..:) Nån som skulle vilja följa med och göra sällskap kanske ?:) Puss och kram!
klippning


alexandra

både färgen och frisyer va sjukt fin! :) de skulle nog passa dig bra! & grattis igen ;)



PUBLICERAT: 2011-09-22, 13:35:24 | URL: http://alexandraschonbeck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: