2011-09-28
 08:28:26

Igår var jag till Falun med Carro:)

Igår var jag till Falun med Caroline Hjulström, och vad vi gjorde där tänker jag inte ta upp här mer än att vi shoppade lite, hittade iallafall nått klädesplagg till mig själv och även ett par byxor och ett par skitsöta strumpbyxor till bebis :), Senare igår kväll fixade även jag och älskling klart bilen, torkade och donade :) Idag är älskling ledig eftersom vi ska till Avesta om en stund och besikta bilen, har även hittat en skitsöt pälsmössa och skitsöta skor som är typ som tofflor, jätte mjuka bara för att en liten bebis ska kunna ha, som jag vill köpa till våran kille:) sen senare har vi även tid vid Barnmorskan ska bli kul, för så som jag tycker att det känns så har bebis växt på sig rejält sen sist och även jag själv har gjort det:P så det kommer gå jätte bra vid BM:) Mer får ni veta senare=) Puss och kram!

                                                                   shopping



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: