2011-09-19
 09:13:15

Tråkigt att helgen är över..

Tråkigt att helgen är över, har haft det jätte trevligt.. Vi firade faktiskt mig och min syster eftersom vi fyller år på Torsdag, men mamma jobbar då så därför tog vi det nu i helgen, så var jätte kul och umgås med min släkt och Emils släkt. Och jag får tacka för alla fina gratulationer, det hade inte kunnat blivit bättre! :) Jag hade inte önskat mig nått speciellt, ville helst bara ha pengar så jag kan köpa en jacka som jag vill ha! Så jag ska åka och köpa dom idag till mig och min syster:) det blir en Canada Goose jacka och jag bara älskar den! Min bror och Malin kom även ut runt 9 tiden igår kväll, av dom fick jag jätte söta kläder till våran lilla kille som förhoppningsvis snart kommer !:) På onsdag går jag in i vecka 35, vill att det bara ska vara några dagar kvar till BF men det är ett tag kvar och jag orkar inte vänta, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!.. Sen tänkte jag säga varför jag inte har kunnat uppdatera bloggen ännu engång, och det är för att internet inte har samarbetat med mig heller, det har inte funkat på våra datorer och varför har jag ingen aning.. men hoppas det ska fungera som det ska nu iallafall.. Puss och kram!
canada goose



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: