2011-09-30
 07:55:07

Trött och Ont!:(

Alltså det är sjukt vad jag är trött, har ont och jag vet fan inte vad. Vaknade kl två av att jag behövde kissa, sen märkte jag på papperet att det var mycket genomskillnigt slem(ursäkta stavningen), och sen dess har jag haft molande värk i magen,ryggen och har inte kunnat sovit sen dess, Mamma gick upp vid tjugo över 4 för hon skulle till jobbet, jag la mig i badet för att se om värken skulle försvinna lite, men nej=/ älskling åkte till jobbet för en stund sen, och jag har pratat med min BM. Hon sa att det kunde vara slemproppen, så har jag så ont så ska jag in till förlossningen för kan vara att bebis vill ut förtidigt.. men kan även ta tid innan förlossningen startar också även fast slemmis har gått.. som jag inte är helt säker på? Men får se vad BM säger för frågade om hon kunde göra en undersökning och se om den hade gått eller inte... Nu ska jag snart gå med hunden sen försöka vila lite åtminstone.. Puss och kram!

                                          trött


Cattis:)

Såntdär genomskinligt slem hade jag med, och de va min slemmis, 2 dagar senare kom Billy. Känns de som någon står och sparkar dig i ryggen och magen samtidigt som du har den kraftigaste mensvärken du kan tänka dig?? isf kan bebis vara påväg, annars kan de vara Förverkar? de hade jag jätte mkt dem sista veckorna, påminde om mensvärk.



PUBLICERAT: 2011-09-30, 15:06:33 | URL: http://cattislillamirakel.bloggo.nu/
Cattis:)

Vi får hoppas på de bästa! men skulle lillkillen välja att komma nu så är de ju inte någon fara;)



PUBLICERAT: 2011-09-30, 18:50:35 | URL: http://cattislillamirakel.bloggo.nu/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: