2011-09-14
 10:23:34

Trött som in i helvete!

trött

Godmorgon alla! kan säga att såhär trött har jag nog fan aldrig varit i hela mitt liv.. fått sovit ungefär 2 och en halv timme på hela natten, magen har gjort ont, bebis har rört sig och så ligger jag och vrider och vänder mig. Och när man väll försöker sova nu på morgonen så kan man inte, blir så jävla trött:( vill kunna sova iallafall så jag kan sova ut tills våran lillkille kommer ut ur magen<3 Ringde frissan för ett tag sen så ska dit den 22 september.. färgning och klippning står på listan, och hur frisyren blir det återstår och se:) ni får gärna komma med förslag på hårfärg och hur jag ska klippa mig:) alltid bra med tips! Idag firar även jag och älskling 23 månader tillsammans, så om en månad har vi varit tillsammans i 2 hela år! gud vad tiden går fort om man tänker efter, och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går älskling! :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: