2012-12-27
 23:01:51

Dålig...

Uppdatering har det blivit sen julafton, haft fullt upp med julfirande dagen efter julafton med älsklings familj då hans mamma och syster kom hem ifrån Thailand, men innan vi åkte dit så drog vi iväg på mellandags rea, drog redan kl halv 7 på morgonen till media markt så älskling kunde få sin julklapp av mig:), han fick en 51 tums plasma tv av mig:) efter att vi packat in den i bilen så mötte Emils familj upp oss utanför så Theodor kunde åka med dom hem till skinnskatteberg då tv tog så stor plats så vi fick fälla alla tre stolar i baksätet! Efter det drog vi till skinnskatteberg och åt god mat, jultomten kom och delade ut ännu mer julklappar till Theodor:) väldigt glad kille blev han!:) igår drog jag Maris och Matilda till Västerås på mellandags rea, fick med mig lite kläder hem till theo men inte allt på rea då allt var huller om buller i affärer och grymt mkt folk!!! Köpte även dc skor till Emil och en dammsugare till huset! :) idag har vi varit i skinnskatteberg sen imorse då Emil fixat med bilar som ska besiktas imorgon, iaf en av dom:) så vi drog till Västerås på eftermiddagen/kvällen och fixade grejer till bilen och så:) nu ligger vi i sängen och ska sova kvar här:)

Bjuder på en bild på våran älskade son plus min mammas familjs hund lufsen!:)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: