2012-02-01
 13:22:03

Onsdag den 1 Februari

Dålig uppdatering sen sist jag vet... Haft så mycket och göra, har Haft fullt upp med Theodors dop som var i Lördags i Skinnskattebergs kyrka! Det var så himla fint samlat med släkt och vänner, vi hade inte kunnat fått det bättre!:), theo var så duktig han sov sig igenom halva dopet, men när Erica skulle sjunga så vaknade han:) sen efter att dopet var klart så träffades vi nere vid s:t davidsgården. Där bjöds det på Smörgåstårta, kaffe, dricka, småkakor och tårtor som jag hade beställt! Jag hoppas bara att någon hann ta kort på tårtorna för det hann inte jag:/ dom var så himla fina:) han fick massa fina saker från sina släktingar, bland annat en gåstol från moster Maria, moster Madelene, Vincent, Andreas och morbror Mathias och hans tjej Malin. Av mormor och morfar fick han en termos som man ska rista in hans namn som han kan använda sen på rally, folkrace och sånt:), av Emils familj(farmor,farfar,faster Matilda och farbror Oskar fick han pengar och lite mer grejer:) resten av Emils
släkt fick han en leksaks bil, hur grym som helst:) bilder kommer in sen från dopet och sina saker han fick när jag fått bilder:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: