2012-03-27
 09:50:55

Morgon..

Theodor och jag har precis vaknat, han har precis fått sina mediciner, mat och ny blöja. Vill bara att mitt lillhjärta ska bli frisk nu<3 så jobbigt och se han må dåligt:( Emil är nog påväg till Borlänge just nu.. Han åkte för ett tag sen, Jonas tänkte komma förbi på en kaffe om en stund:) roligt med lite sällskap och kunna ha nån och snacka lite med!:)

Jag älskar min Emil och Theodor mest utav allt annat på denna jord! Ni är mitt allt och vill aldrig förlora er!, det är bara ni som kan få mitt hjärta att slå volter och dubbla slag! Kommer aldrig kunna förklara all min kärlek till er för det går inte att beskriva. Ni är min livslåga,mitt ljus och mitt allt<3<3


kattisEriksson

Ni har då en söt liten plutt :) Eller liten är han inte heller längre men desto sötare :)



PUBLICERAT: 2012-03-27, 19:16:18 | URL: http://ekattis.blogg.se/
Malin

Tackar Kattis!:), ja han är söt han:) hehe nej han är ju inte det, växer så han knakar, tyckte inte alls att det var länge sen han var så liten!<3


Farmor

Åh, jag längtar efter dig lilla gulleplutt. Kramar i massor från farmor och faster Matilda


Malin

Han längtar också efter er jätte mycket Gitte och Matilda :) vi längtar också!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: