2012-10-20
 16:22:28

Länge sen...

Nu som jag bloggade, då jag känt att jag inte haft tid och göra det, för det första har inte blogg appen fungerat och för det andra så går jag på intensivkurs för körkort i Smedjebacken:) så lägger hellre energin på det ist!:) som Sagt igår var vi ner till Eric Nathalie och Ebba:) Emil och Eric skulle dricka lite:) och ungarna fick såklart leka och busa för fullt:) mamma kom och hämtade oss vid ungefär 12:) var bara hem och lägga sig då jag var grymt trött! Idag så var vi till Norberg och kollade lite på nå rallygrejs, Eric Nathalie och Ebba var där och även Maria Robin och Tyra:) kulkul!!! Tråkigt att det regnade så jävligt bara! Nu är vi åter igen hemma vid Eric och Nathalie:) ska äta tacos senare och äta lite lördags godis!:) så ska vi även sova kvar så blir fullt hus ikväll:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: